Skip to content

Mer ps3, eller ikke?

februar 3, 2013

Jeg vurderer å kjøpe et spill til. siden jeg har hørt om rocksmith, det er vanskelig å ikke slutte å tenke på det. rocksmith er et spill likt guitar hero, men du spiller med en ekte gitar. det inneholder også en gitarkurs, så det er mer en måte på å øve og lære mer gitar hjemme, uten en lærer, enn et vanlig spill. jeg har ikke spilt det ennå, men jeg viser fram til det: det høres ut som den perfekte blandinga av spill og gitarlæremåte.

Men kanskje har jeg brukt for mye penger allerede på spill. jeg har mange spill nå, og selv om jeg har spilt masse og til og med fullført flere av dem, det føles litt som for mye penger brukt i unødvendige ting. uttaler hvorav, jeg er ferdig nå med et spill til: uncharted. for et flott spill! veldig gøy, ganske vanskelig, og jeg kan spille og spille fordi det er et nettspill også.

Ny låte er ikke ferdig, men jeg har flere idéer som vi kan prøve i øvingsrommet. jeg synes det kan virkeliggjøre. vi vil prøve igjen neste uka. låtene trenger tid til å skape dem, men jeg tror at det er lett å vitne hvis ei låt vil bli noe godt etter et par forsøk. og selvfølgelig håper jeg at ny låta blir noe godt. det er skuffende når man jobber hardt for noe, og etter en stund man oppdager at det funker ikke og man må kaste bort arbeidet. jeg tror jeg vil skrive om det neste uka. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

