Skip to content

Det blir «ikke»

februar 10, 2013

Jeg har bestemt meg for å IKKE kjøpe rocksmith. foreløpig. jeg tror at jeg skal spille dataspill for mye og jeg skal ikke spille så mye skikkelig musikk etter å spille musikkspill, hvis jeg kjøpe rocksmith. dette var etter ei uke da jeg ikke skrev musikk eller spilte mye. kjøper jeg spillet, spiller eller skriver jeg ikke musikk igjen.

Og kanskje har jeg spilt så mye fordi jeg blir trøtt av vinteren. den har vært lenge nok allerede, jeg vil bare gå ut og drikke en øl i sola. vinteren er noen ganger veldig vanskelig for meg. å gå på hyttetur og sånn er greit to eller tre ganger, men nok er nok. jeg vil bare gå ut på gata uten is, nyte varmegrader og sola, osv.

Heldigvis har vi mer lys nå. det var så deprimerende å ikke ha lys når man gå hjem etter jobb. ikke så mye lys ennå, men det blir bedre og bedre. jeg viser fram til sommeren. så mye. endringer er fint å ha, fordi de hjelper man å sette pris på de gode tingene vi har. men jeg har hatt nok kuldegrader nå. jeg er ferdig å sette pris på sommeren og godt vær! jeg lover!

Det er litt trist, men det føles som jeg har gjort ingenting denne uka. bare ps3 og litt gitar. vi spilte ikke engang ny sangen i øving. det var den eneste ting jeg ville gjøre denne uka. vi vil prøve på neste øving. jeg håper det.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

