Skip to content

Endelig, øl med venner

februar 17, 2013

Heisann. endelig gjør jeg noe annet: ikke noe bare-spill-dataspill-og-gitar-i-hele-uke greie lenger. denne uka har jeg skøytet litt, drukket masse, og møtt vennene mine. jeg har spilt litt gitar også, og vi i bandet hadde øving, men jeg har ikke spilt så mye hjemme. det var veldig fint å slappe av litt.

Jeg dro til spikersuppa i karl johan for å skøyte litt på lørdag. jeg har ikke skøytet så mye på is. det er ganske annerledes fra å skøyte på hjul, men det er gøy likevel. jeg må gjøre det oftere så jeg blir bedre. vi skøytet i to timer, men det følte som en halv time. det er både gøy og utfordrende, tid går så fort når man har det gøy. etter det, trengte vi energien vår tilbake, så vi gikk på en cafe og hadde noe å spise og noe å drikke. etterpå dro vi tilbake hjemme, og etter noen timer, gikk vi på byen. det var veldig gøy å ta noen øl med venner. jeg hadde ikke vært på mono om måneder nå. musikken var greit, selskap var godt og øl… øl er øl.

Øvingen denne uka var bra. det var fint å SAVNE å spille musikk. å bare gå på øving, å ikke spille gitar hele dagen. vi gjorde ikke så mye, ikke nye sanger, ikke noe spesielt. bare øving, bare bra, bare gøy. ikke press. ikke travelt.

Jeg har nesten ikke spilt med ps3. ingen nye spill ferdige, ingen tanker om å kjøpe flere spill. jeg vurderer på om jeg vil ikke spille så mye dataspill lenger. kanskje spilte jeg for mye i de siste ukene? kanskje er jeg blitt trøtt av det? jeg har ikke peiling. nå har vi bedre vær og litt mer lys, kanskje er ps3 litt unødvendig? kanskje vil jeg ikke spille før neste vinter? så mange spørsmål.

Denne uka var det slappe-av-uke, og jeg tror jeg har skrevet nok nå. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

