Skip to content

Ny sang ferdig!

februar 24, 2013

Endelig er den nye sangen ferdig! det er kult å bli ferdig med noe man har jobba i så lenge. vi har teksten til den nå, og hele greia med forskjellige instrumenter. jeg ville at sangen skulle handle om endringer i livet og hvordan venner blir med deg. jeg skrev den første versjon av teksten til sangen, men vokalisten hjalp meg med den og fiksa den, og nå har vi den avgjørende versjonen. jeg synes det ble veldig fin, jeg er veldig fornøyd med den.

Jeg har spilt gitar, men ikke så mye som for et par uker siden. det er så bra å kaste bort jeg-spiller-hele-dagen-og-gjør-ikke-noe-mer-følelsen. nå gjør jeg andre ting: jeg leser litt, jeg spiller litt med ps3, jeg drikker med venner, jeg tar gåturer, osv.

Jeg kjøpte prototype 2 for et par dager siden. det er et veldig godt spill. det er spennende å bli andre karakterer. du kan bruke ferdigheten i flere måter, og det gjør spillet mer interessant. jeg har ikke spilt så mye, men det ser gøy ut. jeg viser fram til å spille mer.

Jeg har også kjøpt en ny bok, den tomme stolen. jeg savna å lese litt. jeg har aldri lest jk rowling før, men jeg trodde det kunne vært morsomt å prøve å lese den uten å lese harry potterbøkene. jeg er også blitt ganske trøtt av bokserier. nok er nok.

Øh, så fint med lyd nå. så bra. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

