Skip to content

Snart påske

mars 3, 2013

Jeg ser fram til påske. vi skal til trysil til påske. denne er den siste sjansen for å gå på ski i år. det er ikke så mye snø i oslo nå, tror jeg, selv om jeg ser folk nå og da med (langrenn) ski og sånn. drar de til et annet sted? kanskje. men de ser ikke ut som de har bagasje eller noe. så tenker jeg på at de må gå på ski i oslo.

Snart er det et halvannet år siden jeg starta med bloggen. hurra! og der er sannsynligvis et halvt år siden jeg gikk på gym. dårlig gjort. jeg må gå tilbake til gym. jeg hadde ikke et nyttårsforsett om det eller noe, men jeg liker å oppholde meg frisk og slank. det er viktig for meg, men jeg har gjort ingenting om det i år. dårlig gjort.

Ikke så mye ps3 denne uka, prototype 2 har ikke mottatt mye kjærlighet. bra spill, men jeg tror jeg har spilt for mye de siste ukene. nå er det tid for å møte venner, drikke øl og benytte seg av lyset. alt blir finere og finere med mer lys. jeg elsker sommeren i norge, selvfølgelig: man har lys hele dagen, og energi til hva som helst.

Jeg har ikke lest så mye av den tomme stolen, men jeg liker den så langt. det er mye vanskeligere å lese enn kurtbøkene men slik skal jeg lære mye mer. jeg trenger utfordrer til å lære, vettu? nå må jeg sove litt. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

