Skip to content
Tags

,

Litt trøtt

mars 10, 2013

Jeg er litt trøtt av minusgrader. denne helga var så kald! jeg antar at det betyr at det blir mer snø i trysil til påske, men damn jeg hater minusgrader. det er nesten midtmars og det er så kalt fremdeles. det er mye bedre nå enn for en måned siden, med mer lys og sånn, men kan vi få mer enn 10 grader, vær så snill? jeg ser fram til den ekte våren. det er så vanskelig å gå på noen gater: så mye is og sånn. ganske farlig. jeg har hørt at mange folk går på legevakten fordi de faller på gata, på grunn av isen. HVER DAG. helt sprøtt!

Men alle er ikke dårlig. øving denne uka var gøy og den nye låta («venner») funker veldig bra. jeg tror at denne er min favoritt låt av alle jeg har skrevet. jeg antar at det er et godt tegn: jeg starter å ha litt erfaring med låtskriving og jeg starter å skrive mer solide låter.

Gym har jeg ikke gått på. det skal være mye fysisk aktivitet i trysil, og jeg tenkte at det er bedre å starte igjen med gym etter det. jeg lover.

Jeg har lest omtrent halvparten av den tomme stolen. det er veldig utfordrende å lese. jeg bruker ordboka hele tida, og noen ganger jeg er for trøtt for det, så jeg sjekker ikke alle ord jeg ikke kan.

Jeg har spilt litt ps3 (prototype 2) også. bra spill, men ikke så bra som andre spill jeg har. uncharted og god of war var mye, mye bedre. jeg lurer på om jeg vil fullføre prototype 2. så mye å gjøre, så lite tid, …

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

