Skip to content
Tags

,

Påske

mars 17, 2013

Jeg ser fram til påske. jeg skal gå på ski i trysil, spise appelsiner, spise masse sjokolade (freia sjokoladeappelsiner, yumyum), spise kviklunsj, spise… alt mulig. ikke noe problem, jeg skal gå på ski i mange timer, jeg trenger energi. og alle vet at sjokolade gir energi. energieffektiv, til og med! sjokolade er best. alle elsker sjokolade.

Det er så gøy å bo i ei hytte i ei uke. så annerledes enn vanlig, daglig liv i byen. ikke så mange luksusting, ikke noen datamaskin, ikke noen spillkonsoll eller tv. man må snakke med andre, drikke, spise, å selvfølgelig gå på ski så mye man kan. jeg skal bringe akustiskgitaren min, og jeg skal spille i noen timer også. resten av bandet blir ikke med, men gitaren er nok til å øve litt, og kanskje starte å skrive ei ny låt. gitaren ser ut som en fantastisk måte til å møte jenter, også: http://www.youtube.com/watch?v=F5QCs3PnQBc. alt er positiv med den. litt mer bagasje, men verdt det.

Jeg tror vi vil kanskje få et opptak av den ny låt. jeg liker den. jeg vet at jeg skrev den men jeg tror at det er virkelig ganske fin. ei uke uten øving men bandet. det går bra. noen ganger er det bra å ha en liten pause. etterpå kommer vi med mer energi (på grunn av sjokoladeappelsinene, stort sett).

Jeg prøver å fullføre prototype 2. jeg er litt trøtt av det. jeg prøvde å fullføre det fordi jeg vil prøvde å fullføre alle spill jeg har kjøpt. det føles litt dårlig å ikke spille alle spill helt. men prototype 2 er kanskje ikke den spilltype du vil spille for nok timer for å fullføre. firstworldproblems, tror jeg.

Den tomme stolen er ganske utfordrende å lese. jeg har lest litt mer, og jeg prøver å lese hele ting før påske. kanskje kan jeg kjøpe ei andre bok og bringe den til trysil.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

