Skip to content
Tags

Mandag er den nye søndag

april 1, 2013

Hei folkens. jeg trodde jeg kunne skrive i dag fordi i morgen er det den første arbeidsdag i uke. er det greit? det trodde jeg.

Påske på trysil var veldig gøy. mye ski, men mye mer afterski. og mye, mye alkohol, spesielt på fredag og lørdag. kanskje for mye. jeg liker påske i norge: ski, sjokolade, appelsiner og krim. og alkohol, selvfølgelig. det var litt røff å dra tilbake fra trysil etter festen den dagen før.

Jeg leste den tomme stolen før trysil. det var litt raskt fordi jeg ikke ville bringe boka til hytta, og jeg kunne ikke forstå så mye fordi jeg måtte lese raskt. jeg likte den, men den er ikke en av mine favorittbøker. det hadde vært bedre hvis jeg hadde lest på engelsk, kanskje? det vil jeg aldri vet. jeg kjøpte vinterstengt og starta å lese i toget, men jeg kunne ikke lese mer enn det. nå har jeg nesten hele boka. men det går bra, jeg trenger tid til den, og jeg kommer til å lese saktere og sjekke ord på ordboka.

Neste uka starter vi med øvinger. det blir moro, å spille med bandet igjen etter ei lang påskeuke. jeg savna gitaren min, neste uka vil jeg spille masse. mer musikk, mer låter, og nå må vi lete etter et nytt sted til å spille på.

Jeg har ikke spilt med ps3. ikke noe tid. neste uka må jeg også starte med gym igjen. jeg ser ikke fram til det…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

