Skip to content

Tilbake til ps3

april 7, 2013

Det er ganske irriterende. når fint vær kommer, føler jeg for å spille dataspill og sånn. nå har jeg ps3 og mange muligheter til å spille. denne uka oppdaga jeg at god of war ascension er gitt ut. det har jeg kjøpt nå og har begynte å spille. det er veldig, veldig bra, kanskje enda bedre enn gow3.

Jeg tror at jeg vil slutte med prototype 2. jeg har spilt litt mer, men jeg liker det ikke så mye. jeg vil heller spille andre spill. som god of war ascension. jeg vil kjøpe og spille assassins creed også. det ser ut som et fantastisk spill. men nå må jeg starte med god of war. jeg vil kjøpe assassins creed når jeg er ferdig med god of war, eller når jeg føler for å spille andre spill.

Jeg har ikke starta med gym ennå, men jeg lover at jeg vil starte neste uka. jeg har vært så sliten hele uka, det følte så vanskelig å gå på gymmen. for mye ski på trysil kanskje.

Vinterstengt er ganske vanskelig å lese, men etter en stund lærer jeg ord og det blir litt lettere å følge med. hvis jeg leser hele ting, jeg vil bli mye flinkere i norsk tror jeg. jeg ser fram til det, men jeg ser ikke fram til å sjekke ordboka så mye.

Øvingen var bra. fint å spille igjen, og fint å spille med sinuousgitaren igjen. vokalisten vil started å finne på et sted å spille på. selv om vi har nok originale låter allerede, kanskje bør jeg prøve å skrive en ny låt. jo mer låter vi har, jo bedre konserten blir. hvis vi ikke har tid til å spille alle, kan vi velge hva vi vil spille. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

