Skip to content

Snø? hæ?

april 14, 2013

Jeg er sååååå lei av snø. vi har hatt nok av det. jeg har gått på ski allerede, vil ikke ha mer snø i år! og snøen på trysil og sånn er sikkert snøis. man kan ikke gå på ski på sånn snø. det er så kaldt fremdeles og det er midtapril! været i norge er helt sprøtt.

Nå er det tid for å spille dataspill og spille gitar. det har jeg gjort. jeg har ikke energi til å gjøre noe mer. der er bra at jeg har kjøpt god of war den forrige uke: jeg trengte å drepe etter jeg så snøen. det er et veldig bra spill, bedre enn god of war 3. noen ganger kan jeg ikke tro at de har laget dette spill. for et voldelig spill. kratos dreper så mange mennesker, så mange monstre, så mange ting. alle må dø ifølge kratos. det perfekt spillet når man er frustrert.

Jeg har spilt litt gitar også. jeg kan ikke skrive noe ny musikk. for mange negative følelser. prøver jeg å skrive musikk, skriver jeg svartmetall. og jeg liker ikke svartmetall. snø må forsvinne før jeg kan skrive musikk igjen. kanskje det er så mange metall musikere i norge på grunnen av snø. JEG HATER SNØ OGSÅ! SVARTMETALL!

Jeg har ikke lest mye men jeg starta litt på gym. vinterstengt er for vanskelig for meg å lese. jeg er for frustrert for å prøve å lese den boka. jeg trenger litt mer tålmodighet enn jeg har nå. gym er litt lettere når man er frustrert. jeg gikk på gym bare én gang, jeg må forbedre. jeg trenger minst tre ganger i uka. mindre enn det er det ikke nyttig. jeg håper det blir bedre neste uke.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

