Skip to content

Endelig vår!

april 28, 2013

Nå starter det å være fint. jeg er ikke veldig krevende, jeg vil ikke ha over 20 grader (javel, DET vil jeg ha, men…). jeg ville bare å ha circa 10 grader. det er vår, det må starte å være varm allerede. ellers, sjokket vil bli for sterkt for folk som drar til syden neste sommeren. tenk på dem, vær. du må bli varmere i april og mai.

Beklager at jeg glemte å skrive på bloggen den forrige uke. litt for mye dataspill synes jeg. jeg tror at jeg vil fullføre god of war ascension snart. utrolig bra spill. sannsynligvis det best spillet jeg har spilt. det hjelper at jeg var i dårlig humør når jeg spilte gowa. så deilig å drepe så mange ting. så gøy.

Jeg har prøvde å skrive noe musikk, men ingenting kom ut av det. nei, det var ikke svartmetall, bare ingenting. jeg er ikke inspirert. jeg håper at jeg starter å skrive mer musikk nå, med bedre vær. selv om andre i bandet kan skrive og skriver musikk. jeg liker å skrive musikk selv, også. det er gøy og spennende og jeg lærer masse.

Jeg har også endelig starta med gym. skikkelig, liksom. firegangeriuka slags greie. det var så vanskelig, men det føles vanlig nå. jeg må gå på gymmen masse for å bli i form før sommeren. som karen her, haha: http://www.youtube.com/watch?v=FGi6Tb46JTc

Det var alt. sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

