Skip to content

Gleder meg til konserter

mai 5, 2013

Været blir langsomt varmere, og sommer kommer snart. jeg ser fram til sommeren og konserter og musikkfest. beklageligvis har bandet ikke sendt søknad, vi kommer ikke til å spille på musikkfest i år. det er trist, jeg ville spille noen av låtene mine på musikkfest. vi har øvd så mye, og vi har skrevet så mange låter. så mye energi i bandet, men ikke så mange konserter ennå. men etter musikkfest kommer the smashing pumpkins i juli! det blir så spennende. jeg kommer til å glemme at vi spiller ikke på musikkfest.

I dag var det varmt og godt. for en stund. men nok til å grille litt på parken. det er kult at oslo har så mange parker når folk kan grille. engangsgriller er billige og de kan kjøpes på alle butikker. og pølse er nasjonalretten så det er veldig lett å finne på alle butikker også. været i norge forandrer seg veldig fort, men heldigvis er det lett å kjøpe et par ting og grille litt på parken når det er fint ute. man trenger ikke mye tid til å forberede grillen.

Jeg har ikke spilt så mye ps3 denne uka, jeg har ikke fullført god of war ennå. jeg synes jeg har ikke gjort mye denne uka: jeg har ikke spilt mye musikk eller dataspill, jeg har ikke lest mye. jeg har bare gått på gym og på jobb. og jeg har ikke gått på gym så mye. ikke fire ganger i det hele tatt. det føles som jeg har bare vært på nettet hele tida. så mange timer bort. jeg må skjerpe meg.

Kanskje trenger jeg bare å sove mer og vær litt mindre på pcen og nettet. og det skal jeg gjøre nå. sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

