Skip to content

Gå din vei, regn!

mai 12, 2013

Jeg liker ikke regn. jeg bryr ikke meg om snø, men regn… det liker jeg ikke. jeg har snakka mange ganger før om hvor mye jeg savner skikkelig sommer og sånn, og jeg setter ikke pris til å ha regn hele sommeren. sommeren har ikke kommet ennå, ja, men vi har hatt flere dårlige somre med mye regn. jeg antar at man har dataspill nettopp for drittvær, men jeg hadde vært gladere hvis været var bedre.

Snakk om dataspill, det har jeg gjort denne uka. god of war ble fullført, endelig. flott spill. dette må være mitt favorittdataspill, egentlig. bedre enn god of war iii, og bedre enn andre spill jeg har spilt. neste uke vil jeg kjøpe assassins creed. hvis været blir så dritt som denne uka, vil jeg kjøpe det og spille masse.

Jeg ser fram til sommeren. selv om vi har drittvær, kan jeg dra ut av norge. syden er alltid en mulighet, men de fleste steder på jorda har bedre vær enn norge. dette land er ikke kjent som et land med godt vær, innvandrerne kommer ikke til norge for å nytte været.

Bandet har ikke spilt denne uka. dette suger. jeg vil spille, og jeg tenker at jeg trenger å spille med andre. jeg har spilt litt gitar men det er ikke den samme. og jeg er ikke veldig inspirert, jeg har ikke skrevet noe musikk. jeg synes at jeg mister interessen for å skrive musikk litt hvis jeg ikke spille med bandet. jeg håper at jeg får lidenskapen tilbake før det blir for sent…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

