Skip to content
Tags

Endelig sommer!

mai 26, 2013

Hei hei! det er sommer. endelig. etter noen fantastiske dager rundt 17. mai, har vi hatt flere gode dager. man kan si til og med at sommer har kommet. alle spøker med at sommeren i norge varer bare tre dager, og sommeren er over nå. jeg vet at sommeren er ikke lang i norge, og at juni er ikke veldig god med hensyn til været, men jeg håper at sommeren er ikke over.

Jeg har vært i parkene i oslo hele helgen. fint vær må man nytte: jeg har grillet og drukket i parkene i mange timer. ikke mye tid for noe annet. ikke mye lesing, ikke mye dataspill. etter å være i parken hele dagen, kunne jeg ikke gjøre noe. bare sjekke facebook, se videoer på youtube osv. ikke veldig produktiv, men disse er spesielle dager. man har ikke godt vær alltid (i norge). jeg har hørt på den «det er ikke dårlig vær, men dårlig klær» saken, men jeg er ikke enig. i det hele tatt.

Jeg har spilt med bandet denne uka. det var den eneste ting jeg klarte å gjøre. trommis ville spille ei låt med 5-4 takta. det høres ikke veldig merkelig ut, men det er litt vanskelig å følge med og spille. det er ikke sikker at jeg liker den. jeg kan ikke spille solo i det hele tatt med 5-4, det er for vanskelig å tenke på takta mens jeg prøver å finne en god melodi til soloen. jeg kan kanskje skrive soloen og lære det.

Jeg håper at i neste uke blir været som i dag. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

