Skip to content

Masse regn

juni 2, 2013

I går var vær veldig fint, perfekt til musikkfest. og musikkfest var fantastisk, som alltid. jeg hørte på mange gode band, men jeg vet ikke bandenavnene. jeg må sjekke ut program på nettsida etterpå. jeg lurer på om hvorfor de ikke har en app til det: det skulle bli mye lettere å se hvilken band spiller på hver scene, og se hvilken band du likte. noe som en «like» knapp eller noe. det kan ikke være så vanskelig, sant? jeg hadde det masse gøy i går, musikkfest er en veldig god idé.

Yr.no sa i går at været skulle være regn, og det var jeg redd for. men det ble helt fint. ingen problemer i går med konserter og sånn. så fint. men i dag var det ganske annerledes. i går var det regn. mye regn. masse regn. se på dette: http://www.vgtv.no/#!/video/65072/leservideo-her-fosser-vann-inn-på-t-banestasjonen. det var vanskelig å gå på gata. så mye vann! umulig å gå. man måtte svømme liksom. det regna i flere timer i dag, jeg hadde aldri sett så mye regn og vann på gata. i hele mitt liv.

Jeg går på gym av og til, men i dag kunne jeg gå fordi det var for mye regn på veien til gym. jeg var ikke trist for det. jeg går to eller tre ganger i uka, men jeg er ikke fornøyd med det. jeg vil drikke og grille, ikke løpe i gym. jeg vet ikke hvor lenge skal været bli godt, man må nyte godt vær i norge. alltid.

Jeg ble ferdig med vinterstengt for lenge siden men glemte å skrive om det. jeg husker ikke så mye om boka, jeg synes ikke at jeg forsto så mye. fortsatt for vanskelig for meg tror jeg. men jeg synes jeg har lært flere mange ord, og det hjelper å lese bøker, selv om de er for vanskelig.

Bandet går bra. jeg starta å skrive ei ny låt. den har ikke et navn men jeg liker den. vi spilte den litt på øvingen og jeg håper at alle kan hjelpe å skape låta. det blir alltid bedre når flere personer skaper ei låt synes jeg. jeg håper at vi kan spille på musikkfest neste år, og vi kan spille flere av låtene mine.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

