Skip to content

Sommerfest

juni 9, 2013

På fredag var det sommerfesten. deilig vær, fulle kollegaer, god mat. hva kan jeg si? det var flott. jeg innrømmer at jeg synes fremdeles at det er litt rart å se på så mange fulle mennesker på en gang. så mange og så fulle. folk drikker alkohol der jeg kommer fra, og de drikker mye på fest, men norge er litt spesielt.

Enhver person brakte noe å spise, og selvfølgelig noe å drikke. det var masse gode mat på festen, mat er viktig når man drikker så mye. det er usunt å drikke så mye uten å spise et skikkelig måltid. ja, det er usunt å drikke så mye som noen nordmenn, selv om man spiser mat, men det er dårligere hvis man ikke spiser noe.

Jeg har lest om tyrkia denne uka. det blir dårlig med demonstrasjoner og sånn. jeg forstår ikke hvordan politimenn kan slå sine egne landsmenn. denne verden er litt galt noen ganger. derfor prøver jeg å ikke lese aviser og nyheter. de er ofte så deprimerende.

Jeg vurderer på om jeg bør kjøpe en ny gitarpedal. jeg vil prøve noen ting med ny låta, men jeg vil prøve wahwah med en skikkelig pedal. nå har jeg bare en billig multieffektpedal, og det har autowah, men det er ikke nok. det er ikke gøy å spille med, man kan ikke eksperimentere nok med den. jeg tror ikke at jeg kan legge på wah til låtene, eller spille live, uten en wahpedal. og den er ikke så dyr, synes jeg…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

