Skip to content
Tags

Snart sommerferie

juni 16, 2013

Alle som bor i norge vet at alle nordmenn går på ferie i juli. de er nesten ingen i oslo da. jeg synes dette er litt morsomt fordi sommer er den eneste årstid jeg liker i norge. hvorfor reiser ikke folk i desember, eller mars? hvorfor juni eller juli? det gir ikke mening.

Imidlertid er det litt press til å ta feriedager i juli på jobb, og jeg innrømmer at jeg er litt svak så jeg tok feriedager i juli. jeg må starte å planlegge litt snart. sist gang jeg var på ferie ble det litt dårlig uten planlegging. jeg visste ikke de gode steder å besøke og hotellet ga ikke-så-veldig-gode tips. dyre steder med mange turister. jeg må planlegge litt nå med tripadvisor eller noe sånt, spesielt når man reiser på syden. det er så mange turistfeller. så irriterende.

Men det går bra denne gangen, jeg vil sjekke tripadvisor og lage ei liste. tripadvisor er bra fordi masse folk bruker den, og selv om restauranteiere kan opprette en konto der og gi fem stjerner til seg selv, det er mange flere vanlige kontoer som vil skrive ærlige anmeldelser.

Jeg vurderer fortsatt å kjøpe ny gitarpedal. jeg har ikke spilt mye denne uka, men jeg synes at jeg trenger det. gitarspilling føler så begrenset etter å tenke på pedaler. alle gitarister har skikkelig pedaler…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

