Skip to content
Tags

Ny wordpress

juni 23, 2013

Det ser ut som wordpress har forandret seg. det ser ut helt annerledes! heldigvis ser det ut som alle knapper er på plass. jeg HATER når de forandrer opsjoner og jeg kan ikke finne dem lenger. folk som lager nettsider tenker at vi brukere liker forandringer, og nye versjoner av mange apper ser ut helt annerledes. hvis du lager nettsider og leser på dette: vi brukere liker IKKE forandringer. vi liker ting som vi lærte dem, vi liker ikke å lære helt nye apper hele tida, vi liker ikke å lære på nytt apper som vi har brukt i en stund. det er så irriterende.

Men wordpress har bare forandret litt hvordan knapper ser ut. ikke noe å klage på. den var ikke så fin før men jeg synes det er styggere nå. mye styggere. det går bra fordi jeg kan finne alt fortsatt, men jeg vil gå tilbake til forrige versjon. jeg kan kanskje spør om det, men jeg er ikke sikker hvor, eller om det er mulig i det hele tatt. når facebook og sånn forandrer ting av og til, folk klager og krever å gå tilbake, men jeg har aldri sett at folk får det de vil. eller det er kanskje bare disse folk som får forrige versjonen. jeg bør sjekke.

Jeg forstår ikke hvorfor de forandrer apper så mye, hele tida. de fleste apper trenger ikke oppdateringer, og oppdateringer er irriterende. og nå har wordpress crashet nettleseren. flott. jeg tror det er nok frustrasjon. ha det bra.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

