Skip to content

Norsk uke

juni 30, 2013

Denne uka har jeg snakka mye mer norsk enn vanlig. jeg synes at jeg starter å bli komfortabel med å snakke norsk. jeg føler meg mye mer selvsikker. og mens jeg er sikker at jeg tar mange mange feil, men det ser ut som at folk forstår det fleste at jeg si.

Og når jeg starter å føle meg komfortabel, har jeg snart ferie. jeg sa allerede at jeg ikke liker å ha ferien i juli, jeg foretrekker å ha flere ferieperioder i flere stunder i året. men jeg tar den nå likevel fordi alle på jobb skal gjøre det samme, og sjefen min spurte meg om å ha ferien i juli. og jeg pleier ikke å si nei til sjefen. i norge går det alltid bra, men det føles fremmed å gjøre sånn.

Jeg kjøpte assassins creed for et par uker siden, og jeg vil spille hele tida. det er et veldig godt spill, og det er ganske stor, man trenger mye tid til å fullføre det. jeg har spilt masse allerede, men jeg trenger mye tid til. jeg vil spille i juli, men jeg tror ikke at jeg kan bringe ps3 med meg. er dataspill blitt en tvangstanke? når vi har drittvær vil jeg bare spille. ikke gitar, men dataspill. og jeg har problemer med 5-4 taket fremdeles, jeg bør kanskje øve på gitar litt mer hjemme…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

