Skip to content

Travelt på jobb

september 1, 2013

Denne uka har jeg hatt det travelt på jobb. et par dager har jeg jobba mer enn åtte timer. det liker jeg ikke, men det går bra fordi jeg har vært litt lat i det siste. etter sommeren starter ting igjen sakte, men nå er vi tilbake til normalt. og kanskje litt til.

Vi har prøvd de nye låtene, og jobber litt om den siste fortsatt. når man skriver låter kan man ikke bare skrive noe og være ferdig med den: man må prøve å spille den med bandet fordi noen ting forandrer seg. feedbacken er veldig viktig, ting forbedrer alltid når man prøver låtene med bandet. det er umulig å tenke seg hvordan ei låt blir uten å høre på bandet prøve å spille den. og folk har ofte gode idéer til låtene. en låtskriver må utnytte feedback godt og gjør låtene sine bedre. og lære i prosess, selvfølgelig. å skrive låter må være gøy og man må prøve å lære så mye som mulig.

Snakker om det. det har blitt litt lettere for meg å skrive tekst til låtene. før måtte jeg skrive engelsk tekst, eller skrive noen anmerkninger og la noen skrive definitiv tekst på norsk. men nå kan jeg skrive tekst på norsk selv. stort sett. dessuten er det, synes jeg, en god måte å lære litt mer norsk og øve litt mer. å skrive lengre tekst på norsk er en veldig god øvelse.

Jeg har ikke kjøpt noe dataspill denne uka, men nå er det et veldig godt øyeblikk til å kjøpe flere ps3 spill. nå vil alle kjøpe ps4 og mange ps3 spill har rabatt. jeg kan ikke tro at folk vil kjøpe en veldig dyr spillkonsoll (ps4) mens ps3 er mye billigere og utrolig bra. sigh. kanskje vil jeg kjøpe the last of us, noe batman spill og assassins creed black flag. sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

