Skip to content

Litt lei

september 15, 2013

Hei folkens. i det siste har jeg ikke skrevet så mye. mens det er sant at jeg har hatt det litt travelt på jobb og generelt, innrømmer jeg at jeg kanskje er litt lei av bloggen. jeg har skrevet på en god stund: snart er det bloggens to års jubileum. jeg synes at jeg har lært mye og at det er mye lettere å skrive nå. når jeg starta bloggen var det ganske utfordrende å skrive et innlegg, men nå er det mye vanskeligere å finne noe å skrive om enn å skrive det jeg finner.

Men jeg vet, jeg vet. jeg har ikke lært nok og trenger mye, mye mer enn dette. det er bare at jeg føler meg ikke så begeistret for det. og det er kanskje at jeg ville gjøre andre ting på en stund, eller at sommeren var lang og jeg ville bare være ute og sånn. eller at jeg trengte en pause. men sommeren er over nå, jeg trenger å gjøre ting som jeg ikke har gjort i måneder.

Uansett. jeg synes at jeg er ferdig med den siste låta nå. den vil sannsynligvis forandre seg litt når vi øver litt mer, men jeg synes at den er nesten ferdig nå. vi har nok låter til en konsert. jeg vil starte å lete etter et sted å spille nå. å øve er gøy, men det gir ikke mening å skrive låter og øve, og ikke spille for publikum. musikk er gøy og må deles med andre. ideelt sett vil vi spille på en liten festival som by:larm eller musikkfest oslo.

Den forrige uke var det stort sett musikk, men jeg kjøpte the last of us og batman arkham asylum. jeg ville kjøpe batman arkham origins men jeg kunne ikke finne det på butikken. jeg har ikke spilt dem mye, men jeg har hørt at begge to er veldig gode spill…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

