Skip to content

Endelig dataspill

september 22, 2013

Jeg hadde ikke innsett hvor mye jeg savna å spille med ps3. ikke misforstå meg, jeg elsker å skrive og spille musikk, men jeg hadde ikke spilt i mange timer på en god stund. you know the feeling. både spill, batman arkham asylum og the last of us er fantastiske. det føles ut som hvert spill jeg kjøper og spiller er bedre en den siste.

Først, batman arkham asylum. jeg har alltid likt batman fordi han ikke har noen supermakter. han er også mørk og rar, og noen av historiene hans handler om merkelige ting som galskap, den mørke sida av mennesker og sånn. arkham asylum er, i tilfellet er det noen som ikke vet, et mentalsykehus hvor mange psykotiske forbrytere ligger. du kan tenke deg at spillet er ikke anbefalt for barn. I DET HELE TATT.

Det er så mange ting som er nesten perfekt i dette spillet: kampsystemet, historie, mørk og fantastisk grafikk, stemmer til karakterene, osv. og hvis du er en fan av batman må du spille dette: det er tusener av detaljer, intervjuer med forskjellige karakterer, og andre ting som selv om spillet ikke trenger, er en glede for fanner. spillet har også rpg elementer. når du spiller mye og slår mange fiender blir du stadig sterkere og får du mye mer kamptrekk og forskjellige oppgraderinger. og batarangen er så kult!

Og så har man the last of us. dette er et veldig voldsomt spill, om en apokalyptisk verden med «zombier». det er så mange spill om zombier at det høres dumt ut, men tro på meg, historien er overveldende og spillet er virkelig et av ps3s beste spill. selvfølgelig er dette spillet ikke anbefalt for barn i det hele tatt.

Først og fremst, historien er mindblowing og dyster som faen. det er vanskelig å spille i mange timer, man trenger litt pause etter å spille i et par timer. jeg har hørt at det sammenlignes med filmen the road. det har jeg ikke sett, men kanskje bør jeg. grafikk er bare utrolig god. mange ganger føles det som en film. bedre enn mange filmer, bør jeg si. kampsystemet er brutalt og realistisk. for eksempel: når du bytte våpen tar spillet ikke en pause. noen kan komme og slå deg når du fuske med ryggsekken din. det er virkelig vanskelig å forklare hvor godt dette spillet er.

Jeg har spilt litt musikk óg, men jeg synes jeg har skrevet nok for én dag. sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

