Skip to content

Mer dataspill og musikk (men separate)

oktober 13, 2013

Denne uka ble det dataspill og musikk, men separate. jeg er ferdig med batmanspillet nå og har spilt og skrevet litt musikk. jeg har også kjøpt billetter til rockelegenden CHUCK BERRY. jeg gleder meg så veldig mye til å se på chuck berry spille live. det er ingen tvil at det blir FANTASTISK. to uker til. gleder meg så mye.

Jeg tror at forrige uka var nyttig. å spille og studere andres musikk er viktig og gir idéer og inspirasjon. jeg skrev litt musikk denne uka og jeg synes at musikken skulle ha blitt annerledes hadde jeg ikke spilt så mye (dataspill-)musikk for to uker siden. shadow of the colossus sine låter var spesielt skjønne og er så annerledes fra musikken jeg skriver vanligvis. jeg skriver pop og rock fortsatt, men man kan oppdage forskjeller mellom musikken jeg skrev før og musikken jeg skrev denne uka. jeg kan ikke sette fingeren på hva forskjell er, men det er veldig tydelig synes jeg.

Denne uka var jeg i stand til å nyte batmanspillet. det har gått to uker siden jeg fullførte the last of us, og nå var jeg klar til å skikkelig spille andre spill. jeg må si at batman: arkam asylum er et overveldende spill. et av mine favoritter helt sikkert. jeg elsker batman og har det veldig gøy med batman dataspill, og dette er virkelig et veldig godt spill. hvis jeg ikke hadde spilt the last of us rett før batman, ville jeg kanskje tenkt at batman arkam asylum er mitt favorittspill til ps3. uansett er jeg ferdig med den nå og har sett den fantastiske enden til spillet. et «must play».

Nå har jeg spilt nok ps3 og musikk, og jeg synes jeg er ferdig til å lese litt. neste uka skal jeg på den nye bokhandelen på eldorado. jeg er litt interessert i lydbøker fordi det er det jeg trenger mest, å HØRE på norsk. jeg må lese litt om hvordan lydbøker funker og spør om dem på eldorado. sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

