Skip to content

Eldorado

oktober 21, 2013

Hei igjen. for et par dager siden gikk jeg på Eldorado bokhandel. for en fin bokhandel! det er så stor, jeg hadde ikke innsett at eldoradobygningen var så stor. jeg brukte to timer til å se hele ting. så mange kule bøker, så mange forskjellige rom. de har mange typer bøker, og mange lydbøker.

Jeg sa siste uke at jeg ville kjøpe noen lydbøker. det var litt overraskende at det er flere forskjellige typer lydbøker. hvorfor er ting alltid så kompliserte? jeg vil bare høre på ei bok på norsk, ikke lære om lydteknologi og formater og hva som helst. jeg har bare kjøpt ei bok fordi jeg var ikke sikker etter formatforvirring. jeg kjøpte politiromanen den blinde guden på mp3 fordi det er formatet jeg kjenner best og jeg kan spille den med f.eks. mobilen. jeg tror noen bøker kommer i et spesielt format som trenger et særlig lydboksystem. jeg var litt redd og ville ikke kjøpe ei lydbok som ikke var på CD og MP3.

Jeg starta å høre litt på boka i går og i dag. det er litt vanskeligere enn jeg trodde. mannen som leser boka snakker ganske fort og det er ikke så lett å forstå ham. de meste av ting er fint, men noen ting er vanskelig å forstå og noen ganger kan man ikke forstå en setning hvis man mister bare et ord. jeg tror at jeg vil prøve å høre på boka flere ganger. jeg håper at jeg forstår nesten alt på slutten.

Nå må jeg sove litt og i morgen vil jeg prøve en gang til. så sent! sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

