Skip to content

Halloweengreier og musikk

november 3, 2013

For tre dager siden var det Halloween som du sikkert vet. noen ganger føles det litt rart at vi feirer en dag som er amerikansk, bare fordi vi ser det på tv og filmer. litt dumt, synes jeg. imidlertid er det helt umulig å unngå den og jeg må innrømme at det er gøy. dumt med gøy. og det er fint med søte jenter med små kostymer ❤ 😉 så jeg klager ikke. i året gikk jeg på halloweenfest. masse folk, masse kostymer, masse drikking (som alltid i fester i norge), mat også. kan ikke klage. det var veldig gøy og jeg møtte mange nye venner. jeg hadde mulighet til å øve litt norsk til og med, men jeg må bruke engelsk av og til. jeg kan ikke forklare alt på norsk ennå, men jeg blir bedre og bedre. så bra.

Jeg er ferdig med den blinde guden, lydboka jeg kjøpte for to uker siden. uheldigvis forsto jeg ikke alt. mange ting i boka er jeg ikke sikker om, og det ble verre og verre fordi mange ting avhenger av ting som hadde skjedd tidligere. noen ganger var det litt frustrerende. jeg tror at jeg må høre på boka minst en gang til, men ikke nå. jeg kan ikke høre på den samme ting igjen. den andre gangen bør det være lettere, delvis fordi jeg allerede vet en god del av historien.

Og musikk. musikk er livet mitt. jeg har skrevet mye ny musikk, men vi har ikke prøvd den på øvestedet. ennå. jeg håper at vi prøver å spille de nye låtene neste uka. etter skuffelsen med chuck berry sin konsert trenger jeg positive og gode ting med musikk.

Øh, og ikke minst! jeg leste at batman: arkham origins er ute nå! må kjøpe det. en av disse dagene.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

