Skip to content

Flere podkaster

november 17, 2013

Hei igjen. det var ei kort uke. å høre på podkaster var en god idé, synes jeg. det er mye billigere (GRATIS!) og man kan velge mellom mange temaer. og jeg kan gjøre alt hjemme, det trengs ikke å gå på butikk. jeg trenger ikke å søke på ting i nettbutikk heller. og selv om podkaster er ikke romaner, det er ikke noe jeg bryr meg om. det er også fint med mange forskjellige dialekter og temaer. jeg tror at jeg starter å høre forskjeller mellom dialekter nå. det er gøy å høre på så mange forskjellige folk uten å gå på fest eller på gata. så praktisk.

Men det er noe at jeg ikke forstår: lista på http://www.nrk.no/podkast/ har mange podkaster, men det føles som det er få for hele landet. norge er jo et lite land, men folk flest har internett hjemme og har mobiltelefoner og sånn. jeg trodde det skulle bli flere podkaster, det er få for et rikt land med 5 millioner mennesker. eller er lista ufullstendig? jeg vet ikke, kanskje det. i alle fall er de nok for å høre på podkaster hver dag i flere måneder, tror jeg. ikke noe problem.

Ellers er PS4 ute nå. jeg har ikke sett den i butikker ennå men jeg leste om det i går. jeg gleder meg til å ha billigere spill til PS3, de er så dyre nå. men jeg håper at butikker vil ha PS3-spill i flere måneder før de har bare PS4-spill. jeg må kjøpe så mange spill som jeg kan før det skjer fordi jeg ikke vil ha en PS3 uten mulighet til å kjøpe nye spill. eller, kan jeg kjøpe på nettet, kanskje? jeg håper at i jul får vi nye spill til PS3 og ikke bare til PS4. det ville vært dumt.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

