Skip to content

Først skitur i sesongen!

november 24, 2013

I helga dro vi til hemsedal for den første skituren i sesongen. det var så fint, men jeg er veldig sliten og trøtt. nå dagene er stadig kortere og mørkere, og jeg savna litt å gjøre noe som er vinterlig men gøy. og hva er mer vinterlig (og gøy) enn å gå på ski! så vi dro til hemsedal.

Hemsedal er fin også fordi den er et feststed. ikke så mange folk nå fordi det er litt tidlig i året, men gøy likevel. vi kom i hemsedal på fredag kveld og drakk masse øl. det var for sent for å gå på ski og vi hadde ikke noe annet å gjøre. å drikke hørtes ut som det beste vi kunne gjøre, men det var kanskje ikke den beste idéen ever. dagen etter sto vi opp ganske sent og vi hadde ikke så mye lystimer for ski. ikke så lurt i alle fall? etterpå måtte vi kjøpe noe til middag i matkroken. vi hadde litt tidlig julemat, ikke verst. på søndag gikk vi på ski en gang til før vi måtte dra tilbake til oslo. ikke så mange skitimer, men masse gøy!

Før alt dette hørte jeg på flere podkaster om forskjellige temaer. jeg lurer også på om det ville vært smart å se på tv serier eller programmer, og prøvde å se på bruen men jeg synes det er litt vanskelig å forstå. jeg kan jo forstå alt som skjer, men det er litt forvirrende å høre på språk som ikke er så forskjellige fra norsk, men som jeg ikke kan forstå. derfor forstår jeg ikke alt, og det er litt stressende fordi det er spennende og jeg vil oppfatte alt. jeg må prøve med noe letter som beat for beat eller noe. enkelt og handler om musikk.

Men jeg er litt sliten nå og må gå til senga. sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

