Skip to content

Desember allerede

desember 8, 2013

Jøss, det er desember allerede. neste midt i desember. gata er full av folk med poser. løp og kjøp, kjøp og løp. det er litt trist at jula er blitt en annen periode når folk kjøper alt som mulig. helt meningsløs, spesielt hvis man innser at folk her har alt de trenger allerede. det er bare kjøpepress, som drikkepress: sosial press for å kjøpe gaver til de man kjenner, selv om de ikke trenger noe og selv om man ikke vil kjøpe noe spesielt. man bare må kjøpe gaver. jeg er ikke kristen men kjøpejul er et litt rart begrep for meg. eller kanskje det er meg som er rar. i alle fall ser jeg fram til å reise tilbake hjemme i ei uke eller to.

Ellers gikk jeg på skitur forrige uke. beklager at jeg ikke skrev forrige søndag men vi kom tilbake ganske sent og jeg ville ikke skrive. gadd ikke å bruke datamaskin til mer enn facebook og sånn. skituren selv var veldig gøy, men ikke så forskjellig fra turen før det. ikke verdt å skrive det samme en gang til.

Jeg har skrevet en ny sang og vi øver de andre fortsatt. vi har ikke mange øvelser før nyttår, og vi må starte å søke på steder å spille på. det bør være lettere å finne steder om vinteren enn om sommeren, synes jeg. det er så mange konserter om sommeren men ikke så mange om vinteren. vi skal se. jeg liker musikk vi har skrevet i det siste. synes at bandet er blitt mye bedre. jeg ser fram til å spille live en gang til og spille alle låter vi har skrevet i de siste måneder…

Jeg har lest på flere PS3-spillanmeldelser men det finnes for mange spill som fikk gode terningkaster. jeg må lage en liste av spill og gå på butikk å kjøpe alle. mye lettere og raskere enn å kjøpe bare en eller to spill, og lettere å priorisere hvilke spill jeg må spille først. men det blir mange spill likevel, jeg håper at jeg vil ha tid til å skrive på bloggen. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

