Skip to content

Godt nytt år!

januar 12, 2014

Åh, herregud! januar allerede. jeg kan ikke tro at jeg ikke har skrevet på bloggen i over en måned. jeg må fikse det. jeg lover at jeg ikke hadde å slutte å skrive på bloggen som mitt nyttårsforsett. tvert imot vil jeg skrive, lære og snakke mer norsk i år.

Jeg har kjøpt flere PS3-spill. jeg trodde det ville være billigere siden alle har kjøpt PS4 i jul og alle ville kjøpe PS4-spill. likevel var det ikke verst, flere spill var ikke så dyre. nå har jeg assassins creed black flag, bioshock infinite, beyond two souls, uncharted 3, red dead redemption og andre. jeg vurderte igjen på om det ville vært smart å kjøpe rocksmith, men jeg tenkte at jeg har nok spill, og jeg øver allerede med gitaren. jeg trenger ikke flere måter å spille gitar på. uncharted 3 og red dead redemption er de beste spillene, men beyond two souls er ganske engasjerende og interessant.

Jeg har spilt mye gitar óg, og skrevet flere nye sanger. eller, jeg har skrevet melodien og akkordene til flere nye sanger. jeg trenger innsats, øving og tid for å gjøre dem ferdige. men det er en av de fine tingene med musikk og andre kreative prosesser: man bruker masse tid på dem, og denne tida gjør at det endelig resultatet blir verdig. som vennskap, er tida vi bruker i det som gjør det verdig.

Det ble to uker hjemme, og det er delvis hvorfor jeg ikke skrev på bloggen. det var morro og det er alltid fint å være hjemme med gamle venner. men mange ganger minnet meg om hvorfor jeg ble i norge. og jeg er ikke sikker på om jeg drar tilbake til landet mitt. så jeg må lære meg norsk. jeg får gjøre det.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

