Skip to content

Spilleåret

januar 19, 2014

Jeg har spilt mye i år. både dataspill og gitar. siden jeg kjøpte spill i jul har jeg spilt mye ps3. det er en hard jobb men noen må gjøre det, lol. ellers har jeg spilt litt gitar men jeg har ikke skrevet noe ny musikk. jeg har ikke lest i det hele tatt, men jeg må prøve å lese noe neste uke. det er så vanskelig med så mange spill.

Jeg må innrømme at jeg var litt skuffa med beyond two souls. grafikk er veldig kul, og skuespillerkunst ganske god, men spillet er litt for rart, og ofte føles det ut som en film, ikke et spill. mange ganger bare SER man på spillet, i stedet for å GJØRE ting og bestemme hva og hvordan ting skjer. jeg angrer ikke på at jeg kjøpte og spilte det, men det kunne vært så mye bedre. idéene er kule men man forventer mer av spillet.

Men når jeg var lei av beyond two souls spilte jeg uncharted 3. herregud, for et godt spill! det var så gøy å spille det. så mye action, så kul grafikk, så mye å gjøre, å utforske, å skyte, å slå… det finnes en historie også, men etter jeg spilte beyond two souls ville jeg bare skyte på ting og hoppe og sånn. og det beste er at etter jeg er ferdig med single player spill kan jeg spille multiplayer mange ganger. jeg har hørt at multiplayer modus er veldig god og man kan spille det i mange uker. det er bra.

Assassins creed black flag var det andre spillet som jeg likte å spille etter beyond two souls. også mye action, men ikke like bra som uncharted 3. assassins creed er ikke dårlig, men det er ikke så veldig forskjellig fra de forrige spillene. godt spill men ikke noe spesielt hvis man har allerede spilt de andre.

Jeg har spilt også litt gitar, men jeg har ikke skrevet så mye ny musikk. jeg har bare forbedra de siste låtene jeg hadde skrevet. ikke den mest spennende ting å gjøre, men det er jo nødvendig og i alle fall er det tid og arbeid som gjør at musikk blir bedre. jeg bare trenger litt mer tid. og arbeid.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

