Skip to content

Skiturer

januar 26, 2014

Hei. jeg vil gå på skitur neste helg. jeg ser fram til det. fordi vinter i norge er lang og kald og litt deprimerende, må man nyte ting som man bare kan gjøre på vinteren. og nå og da er det gøy å kjøpe nye skiting og dra til trysil eller hemsedal. men denne uka har det vært mer ps3-spill og podkaster.

Jeg tror at jeg er nesten ferdig med hovedhistorien til uncharted 3. det er blitt mitt favorittspill, kanskje. eller, jeg vet ikke, the last of us var bare fantastisk. i alle fall har det jeg veldig gøy med uncharted 3 og har spilt i mange, mange timer. etter jeg er ferdig med hovedhistorien vil jeg starte med multiplayermodusen. jeg har prøvd den litt allerede men har ikke spilt så mye. hovedhistorien er bare for gøy og interessant for å ikke spille den. jeg vil kanskje til og med spille hovedhistorie en gang til etter et par uker. uncharted 3 er så bra. apropos, bør jeg spille the last of us en gang til også? den viktigste forskjellen er at uncharted 3 er bare gøy å spille, mens the last of us er gøy men litt stressende og mørk. men likevel, det er verdt det.

Husker dere, mine kjære leserne, en podkast som jeg nevnte her på bloggen som het vår daglige beatles? fordi jeg ikke hadde noen lydbok å høre på, begynte jeg å høre på podkasten igjen, men denne gangen hørte jeg på hele greia! det var så morsomt å høre på, og nå er jeg en ekspert i the beatles. du kan nesten spør hva som helst om bandet og jeg vil sannsynligvis vite det. på starten var det ganske vanskelig å forstå de to karene der, men etter å høre på så mange podkaster kan jeg forstå nesten alt de sier. det er så bra.

Jeg har hørt på alle episodene nå, så jeg lette etter en ny podkast å høre på. jeg så at det er en annen podkast om musikk som heter pyro. det handler om rock og metal, og selv om jeg ikke liker metal så mye, de spiller ikke noe musikk så det går bra. og en av dem kommer fra bergen også, så morsomt. hvorfor finnes det så mange folk fra bergen i podkaster og radio? haha.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

