Gå til innhold

Uncharted 3

februar 3, 2014

Hei folkens. jeg har kommet fra skituren akkurat nå. jeg er så sliten men det var verdt det. jeg kan kanskje gjøre dette hver andre uke eller én gang i måned. det er for slitende for å gjøre det hver uke. jeg forstår ikke hvordan noen folk kan gjøre gå på ski hver uke, eller flere ganger i uka. for mye.

Jeg er endelig ferdig med uncharted 3. godt spill. jeg har spilt multiplayer litt også og føles ganske gøy ut. jeg ser fram til å spille litt mer og spille med venner. jeg synes at jeg er lei av beyond two souls, jeg har ikke spilt det i hele tatt denne uka. bør jeg prøve å gjøre det ferdig? kanskje jeg bør, jeg har kjøpt det og liker ikke å bare slutte å spille spill jeg har.

Snart er jeg ferdig med pyro podkastene. de er mye lengre enn vår daglige beatles podkastene, men de er veldig gøy også. de er kanskje litt bedre for å høre norsk egentlig fordi man kan høre på flere personer som har forskjellige dialekter, og fordi de snakker mye lengre. mye flere timer av norsk og nesten like gøy og interessante temaer. vinn-vinn situasjon.

Men jeg er for sliten nå og må gå i senga. Ha det!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar