Skip to content

Oi!

mars 2, 2014

Jeg tror at jeg må skjerpe meg. jeg har ikke skrevet noe på bloggen i tre uker. jeg har hatt det travelt og har glemt å skrive, beklager. jeg har spilt litt gitar, mye ps4 og har gått på ski flere ganger.

Teksten til den nye sangen er ferdig. jeg fikk hjelp fra vokalisten og alt er i orden nå. det var litt irriterende at jeg tar små feil fortsatt, men det var ikke verst i det hele tatt. det meste av tekst var greit. bare små feil. og det er vanskeligere å skrive tekst til sanger enn å skrive «vanlige» tekster som blogginnlegg og sånn. metaforer, dobbeltbetydninger og nyanser er nesten umulig hvis man kan ikke språket veldig, veldig bra. jeg er sikker på at det ikke ble den beste teksten jeg har skrevet til en sang, men det var god nok. det er bra.

Snakk om å lære norsk. jeg venter fortsatt på en ny podkast fra pyro, men jeg ser ingenting. jeg lurer på om det er noe feil i datamaskinen min. den siste podkasten jeg kan se kom i oktober 2013, for nesten et halvt år siden. dette kan egentlig ikke være mulig? jeg vet ikke. jeg har sjekka pyro sin nettside flere ganger men kan ikke finne noe nye episoder. irriterende. jeg kan høre på det vanlige radioprogrammet men det er ikke det samme. podkastene var mye bedre og interessante.

Og ski. nå har jeg starta å like langrennski veldig godt. det er litt overraskende at det er fortsatt nok snø til å gå på ski i oslo. det er så lett som å ta bussen eller t-bane. mye lettere enn å gå på alpint, og man har flere forskjellige steder å starte fra og flere forskjellige ruter å følge. så lett, veldig god trening, lett å finne folk å gå med. og man kan alltid gå alene, det er litt som å gå på fottur, men på ski. og man kan til og med finne turtips inni kvikklunsj sin emballasje.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

