Skip to content

Mer ps3

mars 9, 2014

Jeg har gått litt tilbake til ps3en denne uka og spilt mye assassins creed. det er gøyere enn jeg trodde. og endelig starta jeg med red dead redemption. jeg lurer på hvordan jeg starta ikke å spille før. fantastisk spill! jeg har hørt på litt mer radio også, men må finne noe nytt å høre på. jeg har prøvd å høre på og like pyro, men de spiller for mye musikk som jeg ikke liker. de har ikke gitt ut nye podkaster og radioprogramet er den eneste ting jeg har.

Assassins creed er større og mer variert enn jeg opprinnelig trodde. det er gøy! båtkamper, avtaler, hopping og hele vanlig assassins creeds greia. red dead redemption er også et veldig godt spill synes jeg. og jeg har lest om en zombieversjon av spillet. jeg vil spille den når jeg er ferdig med det vanlige spillet. og jeg hadde glemt at jeg kjøpte også nba2k13. jeg har spilt noen ganger, mellom andre spill. det er lurt å ha et spill som man kan spille når man vil bare slappe av uten å tenke mye. det er også gøy når man får besøk. og jeg må innrømme at nba2k13 er imponerende. det er akkurat som å se på nba på tv men man kan bestemme hva spillerne gjør, haha. seriøst. noen ganger er det vanskelig å se at det ikke er nba på tv. beyond two souls er jeg lei av. jeg synes at jeg ikke kommer til å spille igjen. det er for mange andre spill som er bedre og jeg har ikke nok tid til alle.

Jeg er litt lei av pyro også. jeg vil at podkastene kommer tilbake men de har ikke laga noen andre. bare det vanlige radioprogrammet. jeg trenger nye podkaster eller radioprogramer men jeg vet ikke hvor jeg kan finne dem. har dere, mine kjære lesere, noen forslag? Ellers, ikke mye musikk denne uka og jeg har ikke lest noe nytt. sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

