Skip to content

Avhengig av pianoet

april 21, 2014

Hei folkens. jeg har ikke skrevet i tre uker nå. ikke bra. men jeg har gode grunner til det, jeg har kjøpt et piano og lærer litt! jeg ville ikke bruke for mye penger til det og har kjøpt et piano for nybegynnere, men det høres veldig bra ut! det er yamaha np-11 piagero, dette her: http://www.musiciansfriend.com/keyboards-midi/yamaha-np11-61-key-piaggero-digital-piano.

Jeg har spilt i flere timer hver dag siden jeg kjøpte det. til og med kom jeg for sent på jobb en dag fordi jeg ville øve litt mer om morningen! jeg er blitt litt pianogal selv om jeg ikke er så flink ennå. det er morro og interessant å lære de første ukene fordi man har så mange nye ting, så mye forbedring, så mye å øve. jeg har sett på hundrevis av videoer på youtube og har også lest litt om teori. internett har alt man vil, alt man kunne trenge i alle situasjoner. jeg er så glad for at jeg har internett her og kan sjekke når som helst og det er rask nok. med internett har jeg spart så mye penger!

Bortsett fra pianospilling har jeg ikke gjort mye. jeg har spilt litt red dead redemption og jeg liker det bedre og bedre, kanskje bedre enn assassins creed allerede. nå er begge to like velkjent og det er lettere å sammenligne dem. og nå må jeg øve litt family av the national bank, ha det!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

