Skip to content

Piano eller gitar?

april 27, 2014

Denne uka har jeg spilt mye piano. jeg har ikke spilt gitar hjemme i det siste. bare i bandøvinger. siden jeg starta med pianoet vil jeg ikke spille gitar egentlig. jeg er ikke flink nok til å spille piano i et band, men jeg vil lære! det er så gøy! jeg starter å lure på om at jeg valgte feil. kanskje bør jeg endre instrument? vi har jo en annen person som spiller gitar og mange sanger trenger ikke to gitarer…. jeg kan kanskje spille både gitar og piano i bandet. noen sanger piano og noen sanger gitar. eller intro med piano og resten med gitar.

Men jeg må øve masse og lære mye mer. derfor har jeg tenkt på å gå på pianotimer men jeg kjenner ikke noen lærer og jeg vet ikke hvordan jeg kan finne en. har dere, mine kjære lesere, noen forslag? jeg vil lære nok til å skrive min neste låt med pianoet og kanskje spille intro eller noen enkle akkorder med pianoet. jeg vil spille piano med bandet så mye! men jeg må starte med noe enkel, ellers blir det dårlig og vanskeligere å overbevise de andre at det er en god idé. vi får se.

Bortsett fra piano har jeg spilt mye red dead redemption. bra spill. ett av mine favorittspill egentlig. jo mer man spiller, jo bedre blir spillet. størrelse av verden inni spillet er bare helt overveldende. jeg er ikke sikker at noen har klart å se alt. det er for mye. jeg lurer på hvordan spilltesterne testa red dead redemption, det er bare for stort. anbefales uten tvil!

Men likevel. det er sent og jeg må sove litt. vi sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

