Skip to content

Lærer flere sanger

mai 18, 2014

Hei folkens! beklager at jeg ikke skrev den forrige uke. jeg hadde det litt travelt og, hånden på hjertet, jeg glemte å skrive. det er ikke at jeg ikke er interessert i bloggen lenger, men jeg kan ikke slutte å tenke på pianoet og musikk og å lære nye ting og å bli flink nok til å spille piano i bandet.

Apropos det, jeg har funnet en fantastisk youtube channel som har masse piano tutorial videoer. de er veldig lett å følge med og morsomme å se! channelen heter hd piano (https://www.youtube.com/channel/UCCMo6F7pLIg_xF0wD-M6oHQ) og har hundrevis av videoer. dessverre har de bare en eller to deler av hver sang, og man må gå til hdpiano.com for å se på resten av deler. de har 30 dagers gratis så jeg har oppretta en brukerkonto og har sett på mange videoer. etter det blir det cirka 350 NOK per år. det er ikke mye penger men en krone her, en krone der… dessuten kan jeg kanskje lære mer from andre nettsider.

Men nok om pianoet. jeg har spilt dataspill en del også. jeg tror at jeg snart blir ferdig med assassins creed, og jeg er allerede ferdig med red dead redemption. hva kan jeg si? de er veldig gode spill begge to, men red dead redemption er bedre tror jeg. jeg har også spilt andre assassins creed spill så assassans creed black flag ble mindre overraskende og spesielt. man kan ikke «bli ferdig» med nba 2013, men jeg har allerede spilt en god del. hvilke andre ps3 spill bør jeg kjøpe? jeg ser fram til watchdogs og vil kanskje kjøpe lego marvel super heroes og the darkness ii. har dere, mine kjære lesere, spilt dem? er de gode?

Jeg har ikke lest noen ting i det siste, må gå igjen på bokhandel og kjøpe et par bøker… ha det bra!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

