Skip to content

Litt pause fra pianoet

mai 25, 2014

Hei folkens! det har vært flere intense uker med pianoet i det siste. jeg kunne ikke tenke på noe annet, liksom. jeg har jo spilt piano denne uka men mindre enn før. neste uke vil jeg laste ned videoer fra hdpiano.com fordi jeg har bare 30 gratisdager og er ikke sikker på om jeg vil betale for det. derfor har jeg lasta ned youtubedownloaderhd fra http://youtubedownloaderhd.com men det ser ut som den ikke funker med hdpiano.com. jeg gjør kanskje noe feil. jeg kommer til å prøve igjen neste uke.

Men likevel. jeg kjøpte et par nye lydbøker, det var noe jeg måtte gjøre i flere uker nå. jeg var litt nysgjerrig på boka de usynlige fordi jeg ikke har sett filmen og sa interessant ut, men den er litt dyr, neste 380 NOK! så jeg har kjøpt inferno av dan brown og politi av jo nesbø. SAMMEN er de mye billigere enn de usynlige. det kaller jeg et godt kjøp! jeg har «lest» litt av inferno og det høres ganske interessant ut og språket er enkel og greit. jeg er ikke sikker på om de bare bruker enkle ord eller jeg blir flinkere og flinkere. likevel er det kult å forstå mer og mer av (lyd)bøker jeg hører på.

Jeg har også kjøpt lego marvel super heroes til ps3. det sa litt barnslig ut, men det er jo gøy å spille. det er enkelt og greit, har en veldig stor verden og man trenger ikke å tenke mye når man spiller. bare enkel underholdning. jeg ser fram til å spille litt mer og jeg vil kanskje skrive en anmeldelse. jeg ville kjøpe ett eller to spill til men jeg hadde allerede brukt penger på lydbøker og jeg vurderer på om jeg bør betale for hdpiano fortsatt.

Det er alt for nå, kjære leserne mine. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

