Skip to content

Lydbokuke

juni 1, 2014

Denne uka har jeg hørt på de to lydbøkene jeg kjøpte den siste uka. det var deilig å gjøre noe annet enn å spille piano og prøve å lære litt mer musikkteori.

Jeg må innrømme at jeg likte inferno veldig godt. det er ikke tilfeldig at dan brown er en så velkjente forfatter: boka er full av action og alt som skjer på boka er spennende og gjør at man vil lese (eller høre på!) mer og mer. så snart jeg starte å høre på inferno ville jeg høre til slutt. jeg starte å høre litt på politi også, men jeg synes at det ikke er så god som inferno. sorry jo nesbø. det er kanskje at ordene i politi er litt mer kompliserte? jeg vet ikke.

Det betyr også at jeg trenger mer lydbøker. jeg har søkt litt og jeg vil sannsynligvis kjøpe der hvor roser aldri dør av gunar stalessen. jeg bør kjøpe ei bok som ikke er krim eller noe sånt. kanskje agnes i senga?

Neste uke må jeg prøve å laste ned videoene fra hdpiano med youtubedownloaderhd en gang til. eller jeg bør kanskje bare betale for hdpiano? jeg kommer sikkert til å bruke nettsida ofte og den er ei veldig god nettside. må man ikke betale for ting som man liker?

Lego marvel super heroes har jeg spilt også. Det er fortsatt gøy å spille, men noen ganger føler noen ting litt monotone. jeg må prøve å spille hele greia og kjøpe et nytt spill.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

