Skip to content

Hdpiano, lydbøker, videospill, …

juni 15, 2014

Hei! Beklager at jeg ikke skrev forrige uke. jeg var ganske trøtt og trengte å sove. mange ting har skjedd i dette par uker: jeg har betalt for hdpiano, ble ferdig med lydbøkene og kjøpte en til og spilte videospill.

Først og fremst betalte jeg for hdpiano. jeg trodde at det var verdt det og nettsida var min hovedsakelig måte å lære piano på. man kan lære teori og sånn, men det tar bare masse tid og er kjedelig. det er mye mer interessant å lære nye sanger ofte og lære hvordan man spiller forskjellige akkorder og noter. mange poplåter bruker ganske enkle akkorder og er lett å lære, og av og til lærer man en sang som bruker litt vanskeligere akkorder. det er bra fordi man kan lære sakte. jeg er veldig spent og glad for at jeg har en konto på hdpiano.

Jeg er ferdig med politi av jo nesbø. den var ok, men jeg syntes inferno var mye, mye bedre. jeg har kjøpt agnes i senga fordi jeg trengte noe litt forskjellig fra det jeg har hørt på i det siste. jeg har allerede hørt på halvparten og det er ganske gøy! jeg tror ikke at jeg har en sånn bok før, det var litt overraskende at jeg likte den så godt. nå vil jeg kjøpe nu, jævlar av samme forfatter, og kanskje der hvor roser aldri dør også.

Jeg har ikke klart å spille lego marvel super heroes hele veien men jeg tror at jeg har hatt nok av spillet. det var gøy men etter mange timer blir det litt kjedelig, de samme tingene igjen og igjen. jeg vil kanskje spille litt av og til fordi det er gøy, men ikke nå. nå spiller jeg litt fifa world cup brazil (glemte om fotball vm, så deilig!) og yaiba ninja gaiden. jeg hadde ikke hatt så mye tid, men begge to er veldig gode spill!

Sees neste uke!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

