Skip to content

Herregud

juli 13, 2014

Jeg har ikke skrevet her i nesten en måned! sommer har vært fantastisk i år, og jeg håper at det varer litt mer! når det er så fint i flere uker føler man som vinteren finnes ikke, som det kommer til å bli sånt i evighet. det har vært mye grilling, og bading og andre sommerting. jeg er så fornøyd! andre år blir det litt kjedelig og deprimerende å vente på vinter igjen, men nå føler jeg at vi har hatt nok og vinteren kan komme.

Det er morsomt at jeg betalte for hdpiano men har nesten ikke brukt det siden sist. har sjekka nettsida et par ganger, men mange av sangene liker jeg ikke så mye, og jeg har det så travelt at jeg ikke tenkte mye om pianoet og hdpiano. etter ferie kommer jeg til å spille piano igjen og lære sanger og prøve å skrive noe nytt.

Og fotball vm! det er endelig ferdig! jeg har sett på mange av kampene, inkludert brazil-tyskland (helt utrolig!). fotball-vm i år har vært det jeg har sett det meste på. jeg ville at tyskland vant, og de gjorde det. nå kan jeg irritere kollegaene som heia på argentina, haha. mandag kommer til å bli morsomt på jobb, og på kvelden vil jeg spille litt fifa world cup brazil om været ikke blir godt. jeg må spille litt ninja gaiden, men det kan vente til været blir dårligere… vi sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

