Skip to content

Sommeren er over

august 3, 2014

Hei folkens. forrige uke glemte jeg å skrive på bloggen. igjen. jeg tror at det har vært litt for varmt for å tenke. jeg glemmer ting hele tida og finner det vanskelig å fokusere og være effektiv på jobb. kanskje blir jeg litt mer norsk hver dag? jeg vet ikke.

Jeg kan ikke tro at sommeren har vært så utrolig kul og lang i år. mange fester, mye å drikke, mye å spise, mange lange netter… forrige år har jeg klaga om sommeren, men ikke i år. vi har hatt en så god sommer at jeg har glemt alt om andre år. det er et godt problem å ha, liksom.

Jeg har starta igjen med hdpiano. jeg betaler for det og må bruke det. jeg har lært en sang av ben folds og en sang av michael jackson, men mange andre liker jeg ikke. men det går bra, fordi jeg trenger masse tid for å lære en sang. tid til å lære og huske alle akkorder, og tid for å øve til det høres bra ut. men jeg håper at hdpiano folk starter å lage versjoner av bedre sanger.

Bortsett fra grilling og pianoet har jeg ikke gjort mye, men jeg har spilt litt mer ninja gaiden (flott spill!) og litt fifa world cup brazil med kollegaer. mange ganger vinner jeg men jeg må spille litt mer. jeg hater å tape! men det er gøy med venner allikevel. jeg håper at neste uke kommer jeg til å huske å skrive. ha det bra!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

