Skip to content

Litt mer sommer

august 17, 2014

Jeg tok litt feil, jeg. sommeren var ikke helt over, vettu. jeg klager ikke, jeg er bare litt overraska. kan ikke si noe imot det. jeg glemte til og med å skrive på bloggen forrige uke. etter juli har situasjonen gått tilbake til normalt på jobb: alle har kommet tilbake fra fellesferie og ting har settes på gang igjen. jeg innrømmer at det er litt kult å ha litt rutine tilbake.

Jeg har ikke spilt så mye piano i det siste. hdpiano har ikke så mange kule sanger som jeg trodde og jeg har mista litt entusiasme for instrumentet: det er vanskeligere enn jeg trodde, og å ikke ha nye, kule sanger å spille hver uke er jo en ulempe. jeg vil fortsatt lære og kanskje bruke det for å skrive musikk, men jeg bør kanskje fortsette å spille gitar.

Når det gjelder dataspill er jeg ferdig med ninja gaiden. godt spill, morsomt og mye voldsomhet, men ikke så bra som mange andre jeg har spilt. det føles ut som mange moderne spill lignes, de er uoriginale og ikke så interessante. men jeg klager ikke fordi det var jo morsomt å spille. Og jeg har lest litt og sett noen videoer om middleearth shadow or mordor. det ser ut som ett av de beste PS spillene noensinne. jeg ser fram til å kjøpe og spille det!

Jeg kjøpte også hvor roser aldri dør for et par uker siden og den var veldig bra. kanskje den beste varg veum boka jeg har lest, eller hørt på. anbefales!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

