Skip to content

Endelig to uker i et strekk!

august 24, 2014

Oh yeah. endelig har jeg klart å skrive to uker i et strekk. jeg sa at det ikke handla om at jeg ikke har interesse lenger. jeg har bare hatt det travelt eller glemte fordi jeg var for trøtt.

Og hva har jeg gjort denne uka? jeg vet ikke. normale ting stort sett. jeg har sett mange videoer om middleearth shadow of mordor. det ser ut som det beste spillet noensinne. herregud jeg ser fram til det. jeg hørte i en av videoene at folk sier at det ser ut som assassins creed, men det ser ut som de ikke har sett på gameplay videoer av shadow of mordor. folk, ass. likevel. mens jeg venter på det har jeg funnet og kjøpt et annet spill, vanquish. wow, jeg lurer på hvordan det var mulig å misse dette spillet. det er fantastisk! utrolig godt. jeg kan ikke tro at ps3 kan få så gode spill.

Men nok om gaming. jeg har prøvd å skrive litt mer musikk, men jeg tror at jeg er litt uinspirert. det kan være fordi jeg har spilt masse piano og ikke så mye gitar i det siste. bortsett fra øvingene og et par andre ganger har jeg ikke spilt gitar i det hele tatt. jeg starter å lure på om det ville vært en god idé å slutte med piano i en stund og komme tilbake til gitar og prøve å skrive et par sanger. bandet har ikke hatt noen gigs og det er ikke så gøy å spille sammen lenger. jeg synes at vi trenger et mål, noe å jobbe med. jeg håper at det kommer snart. hvis ikke vet jeg ikke hva vil skje med bandet.

Jeg har ikke kjøpt nye bøker, men bør lese litt. for mye gaming nå. anbefaler dere noen, mine kjære lesere?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

