Skip to content

Oslo Maraton

september 21, 2014

Åh nei, fire uker allerede. jeg var så fornøyd for at jeg klarte å skrive to uker på rad, og så skriver jeg ikke i fire uker. ikke bra.

Likevel. i går løp jeg 10 kilometer i oslo maraton. første gang i et løp, det var kjempegøy! jeg klarte å løpe 10 km i mindre en én time. ikke verst for den første gangen, altså. jeg tror at jeg kommer til å delta det neste året også. anbefales. det er utrolig slitende men så gøy og så fint å nå målet, se på resultatet, drikke energidrikker og sånn med alle andre folk. til og med fikk jeg en medalje! fantastisk minne…

Disse dagene har jeg vært litt som besatt av middleearth shadows of mordor. det er bare ei uke til det gis ut! jeg ser fram til det. det må være det beste ps3-spillet noensinne. alle spillene jeg har føles så kjedelige ut, jeg vil bare spille det spillet. jeg tror ikke at jeg kommer til å skrive på bloggen i et par uker etter jeg får spillet. sorry.

Jeg starter å skrive litt musikk igjen, men det føles ut som jeg glemmer alt om pianoet samtidig. det er litt frustrerende. det føles ut som jeg ikke kan holde begge instrumenter på hodet. ikke noe stort problem, men det ville vært jo fint å spille både gitar og piano. jeg må prøve igjen med pianoet tror jeg. det er kanskje litt tidlig for å vite.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

