Skip to content

Å nei, glemte å skrive igjen!

oktober 12, 2014

Hei kjære lesere. beklager at jeg har glemt å skrive så mye i det siste. jeg har hatt det travelt og på toppen av det hele har jeg kjøpt ny mobil! iphone6 ble det! jeg er så fornøyd med mobilen, bruker det hele tida. jeg har ikke gjort mye mer enn å leke med mobilen, finne og installere apper og så videre. og det må jeg fordi det koster jo en del penger.

Før jeg kjøpte mobilen spilte jeg ganske mye gitar. det var fint å komme tilbake til instrumentet. jeg har flere nye idéer til nye sanger men ingenting ferdig. neste uke må jeg ta idéene til bandet så vi kan lage nye sanger av dem. vi har dessverre ikke hatt noen konserter, men vi fortsatt leter etter steder å spille på.

Jeg har også spilt litt piano. hdpiano starta å lære kule sanger, endelig! jeg var litt lei av shakira og justin bieber. nå har de regina spektor, evanescense, queen, keane, lynyrd skynyrd… det var mye lettere å starte igjen med pianoet når jeg så disse nye sangene.

Jeg har hatt et par ganske musikale uker, men snart vil jeg kjøpe shadows of mordor, som endelig er ute. og når jeg får spillet tror ikke jeg at jeg kommer til å spille mye musikk. eller noe annet.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

