Skip to content

Shadows of mordor

oktober 19, 2014

Herregud. jeg har hatt ikke noe liv i det siste. siden jeg kjøpte shadows of mordor har jeg ikke gjort noe bortsett fra å spille det. jeg har ikke ord for å beskrive spillet. jeg visste ikke at det var MULIG å lage et sånt spill. det føles som jeg har en ps4, ikke en ps3. utrolig. detaljene, musikk, grafikk, landskaper, kampsystemet, nemesyssystemet, så mange forskjellige karakterer, osv. bare utrolig.

Historien i spillet handler om en kar som vil ta hevn på sauron og orkene. han har en ånd som hjelper han og gir han evner. på spillet finnes det et ganske komplisert system som heter nemesyssystemet. man kan kontrollere orker man kjemper mot med hjelp av ånden, og disse orkene kan kjempe mot andre orker osv. det er litt som å skape en orkhær selv. kjempekult.

Og historien er kjempekult også! det er ikke bare å drepe tusener av orker, det finnes en historie også! jeg liker sånne spill: ikke bare slåss, men historie óg. og jeg liker ringenes herre veldig godt så jeg synnes historien er fantastisk!

Det føles som jeg kan spille dette spillet i evighet. alt er så stor, det finnes så mange karakterer, og jeg tror at hver gang man spiller blir det litt forskjellig så man kan spille gang på gang og aldri blir lei av det. og jeg har lest at ps4 har en mye bedre nemesyssystem, mye mer komplisert. jeg lurer på om det er verdt det å kjøpe en ps4!

OK folkens, må gå tilbake til spillet. sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

