Skip to content

Oioioi

november 23, 2014

Hei folkens. så dumt at jeg ikke har skrevet i en måned. beklager hvis dere venta på meg og bloggen min. jeg håper at dere liker dette innlegget og at venting var verdt det.

Så mange ting som har skjedd siden jeg siste skrev her men jeg knapt husker noen ting. det har vært mye mye shadows of mordor-spilling, litt lesing, litt ebøker, litt gitarspilling. jeg har også spilt litt piano fordi hdpiano har gitt ut flere gode låter. det er så bra at de har mer enn rihanna og christina agilera. nå prøver jeg å lære og spille rolling in the deep, let her go av passenger (<3) og peg av steele dan.

Og etter å spille shadows of mordor så mye, kom overraskelsen: jeg er nå interessert i ringenes herre. jeg hadde alltid trodd at boka var en nerdete ting, men etter å spille shadows of mordor syntes jeg at historien var interessant og ville vite mer. og siden jeg trengte noe å lese likevel, bestemte meg for å bli en «nerd» og kjøpe og starte å lese ringenes herre. jeg liker det så langt må jeg si. det er litt morsomt å like noe som jeg pleide å si det var nerdete.

Spillet selv er fortsatt fantastisk. jeg er ikke ferdig med det, men jeg tror at jeg er snart ferdig. men det gjør ingen forskjell fordi man kan spille mange ganger og hver gang blir det et nytt spill. det er vanskelig å si noe som jeg ikke har sagt allerede. eller andre på nettet. og apropos, her har dere en shadows of mordor video: https://www.youtube.com/watch?v=eT1eWsSMZDY

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

