Skip to content

Mer ringenes herre

desember 7, 2014

Det ser umulig ut å skrive mer enn et par innlegg på råd. jeg starta å tror at jeg har mista interessen i å skrive. jeg må jo øve mer og lære mer, men det føles vanskeligere ut å skrive på søndager. det er alltid mer interessante ting å gjøre.

Men jeg vil ikke slutte med bloggen heller: det har vært så fint å skrive for dere, mine kjære lesere, og jeg har mange gode minner. bloggen har også vært ei slags dagbok som jeg kan komme tilbake til og lese ting jeg har gjort før. fordi, kjære lesere, jeg har skrevet i denne bloggen i over tre år allerede! jeg har sjekka og det ble oktober 2011 at jeg skrev det første innlegg her. tida flyr!

Likevel. jeg leser fortsatt ringenes herre. jeg er allerede ferdig med den første boka og har kjøpt den andre. jeg må innrømme at boka var veldig kul og interessant. når jeg blir ferdig med alle bøkene skal jeg sjekke andre «fantasy» forfattere. blir jeg en nerd? kommer jeg til å bli en? jeg lurer også på om jeg liker denne type bøker eller det er bare at jrr tolkein er en god forfatter? det verste som kan skje er at jeg må vente litt til han skriver ei ny bok.

Mellom lesesesjoner har jeg spilt litt piano og øvd med bandet. jeg har ikke skrevet noe ny musikk, men jeg kanskje kommer til å lære litt middelaldermusikk og prøve å skrive litt. jeg er ikke sikker på om bandet har lyst til å spille den typen musikk, men det kommer sikkert til å bli en fantastisk læringsopplevelse for meg!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

