Skip to content

Jeg er i kjempeform

desember 14, 2014

Ja! to innlegg på råd. man kunne si jeg er i kjempeform. og det minner meg at det er en kjempemorsom video av ylvis som heter «jeg er i kjempeform». har dere sett den? den er her: https://www.youtube.com/watch?v=yz7Ak7tyUQE.

Ærlig talt vet jeg ikke hvorfor jeg føler meg i kjempeform. det er desember, mørkt, kalt men ikke noe snø, folk som løper og kjøper alt de kan, juleting overalt… til og med har hdpiano julesanger! derfor har jeg ikke spilt nye sanger på piano. men det går bra, jeg kan ikke spille de andre helt bra ennå. trenger litt mer tid. eller fokusere litt mer på pianoet og ikke spille så mye gitar eller spille så mange dataspill.

Snakk om det. jeg har lest halvparten av den andre ringenes herre boka. begynnelsen er jo veldig sjokkerende men jeg vil ikke skrive noen spoilere. du vet hva jeg mener hvis du allerede har lest boka! etter det er boka ikke så bra som den første, kanskje, men jeg vil lese resten og kjøpe og lese den tredje. og etter jeg er ferdig vil jeg se på filmene. jeg unngikk filmene fordi jeg syntes de var nerdete men nå vil jeg se på alle tre! det er morsomt at folk, inkludert meg, unngår ting som de ikke vet noen ting om. de kunne nytte mye mere ting hvis de bare prøvde uten fordommer…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

